Evje og Hornnes frivilligsentral

Har du lyst til å være til hjelp for noen? Eller trenger du kanskje en hjelpende hånd selv? Frivilligsentralen er en møteplass som formidler kontakt mellom mennesker i lokalmiljøet.

Åpningstider

Evje og Hornnes frivilligsentral har åpent alle hverdager kl. 09:00-15:00.

Avtal gjerne tid på forhånd. Vi er ofte ute på oppdrag.

Har du behov for hjelp fra oss?

Ta kontakt med daglig leder, Anne-Marie Birkeland, på telefon 97 41 85 70, innenfor åpningstiden.

Vi prøver så godt vi kan å finne en løsninger for deg, ut i fra våre tilgjengelige ressurser.

Ønsker du å hjelpe andre?

Ønsker du å bli frivillig i Evje og Hornnes frivilligsentral eller i et lag/forening i kommunen? Ønsker du å hjelpe andre som trenger det? Ta kontakt med oss!

Frivilligsentralens egne kanaler

Bli oppdatert på hva frivilligsentralen jobber med på dere egen nettside: evjeoghornnes.frivilligsentral.no

Eller besøk deres facebook-side: www.facebook.com/EvjeogHornnesFrivilligsentral

Hva er frivilligsentralen?

Evje og Hornnes frivilligsentral ble stiftet i 1999, og er en stiftelse som eies av fire lag og foreninger og Evje og Hornnes kommune. Sentralen utfører frivillig arbeid til alle i kommunen, med hjelp fra mennesker som har meldt seg som frivillig.

Velkommen til oss!

Alle har noe å gi og alle trenger en hånd. Vi brenner for at mennesker skal møtes og berike hverandre. Å bidra for andre gjennom frivillig innsats skaper ny mening i livet.

Her finner du frivilligsentralen

Frivilligsentralen har kontorer i 2. etasje i Sentrumsbygget på Evje. Inngang mellom Floriss og Unik, opp trappen, første dør til venstre og så første kontor på høyre side igjen.

For rullestol eller rullator, bruk heis opp til 2. etasje ved hovedinngangen midt i bygget, til høyre for bokhandleren Norli. Da finner du frivilligsentralen ved å gå gjennom døra til venstre. Følg gangen til du kommer til døra som det står Frivilligsentralen på (i enden).

Besøksadresse: Nils Heglands veg 53, 2. etasje, 4735 Evje.