Inviterer til folkemøte om kommuneplanens samfunnsdel

Bli med og form kommunens viktigaste styringsverktøy! Politikarane i Evje og Hornnes skal vedta kommuneplanens samfunnsdel. I dette høvet ønskjer dei å skape engasjement og medverknad i bygda ved å invitere til eit folkemøte om planen 8. oktober 2024 kl. 18:00 på Furuly. Alle som er interesserte er invitert. Ingen påmelding - bare kom.

Det vert ei gjennomgang av ulike tema og prioriterte politiske satsingsområde. Dei ulike partia som er representerte i kommunestyret deler denne gjennomgangen mellom seg. Det vert lagt opp til spørsmål og diskusjon med salen på slutten av kvelden. Ein vonar å få brei forståing og innspel til planen.

Sjå planen her

Forslag til kommuneplanens samfunnsdel 2024-2034

Kva er kommuneplanens samfunnsdel?

Kommuneplanens samfunnsdel er ein del av kommuneplanen som skildrar korleis kommunen skal møte framtidige utfordringar og leggje til rette for ei berekraftig samfunnsutvikling. Denne delen av planen fokuserer på langsiktige mål og strategiar for å sikre at kommunen utviklar seg på ein måte som gagnar både innbyggjarane og miljøet. Samfunnsdelen fungerer som eit styringsverktøy for politikarane, og saman med arealdelen gir den ei heilskapleg retning for kommunen si utvikling.