TV-aksjonen 2024: God innsats for små helter!

Søndag 20. oktober gjorde bøssebærere over hele landet en viktig jobb med å samle inn penger til årets TV-aksjon og barnekreftforeningens “Sammen for små helter”. På landsbasis ble det samlet inn hele 366 877 195 kr.

I Evje og Hornnes kommune var det god oppslutning, der imponerende mange bøssebærere og sjåfører meldte seg til tjeneste. Da alle bøssebærerne var ferdige med rundene sine, var det samlet inn 67 086 kr i kontanter. I tillegg var det samlet inn 104 615 kr via Vipps og overførte lokale gaver!

Evje og Hornnes kommune takker alle bøssebærere, sjåfører, Evje og Hornnes sparebank og alle givere for en strålende innsats!

På TV-aksjonens nettside kan du se hvor mye som ble samlet inn i de forskjellige kommunene og på landsbasis. Her er link til siden om Evje og Hornnes kommune:

NRK TV-AKSJONEN