Koordinator for psykisk helse og rus

Interkommunal koordinator for psykisk helse og rus arbeider med oppfølging av tiltaka som er vedtekne i kommunanes rusmiddelpolitiske handlingsplan. Planen legg føringar for kva ein ønsker at skal bli gjennomført.

Koordinatorens oppgåver

Av-og-til: Ein organisasjon som jobber for bevisstgjering i forhold til alkoholbruk

Kommunane i Setesdal er Av-og-til-kommunar. Organisasjonen Av-og-til jobbar for godt alkovett i situasjonar der alkohol utgjer ein risiko, eller kan vere til ulempe for seg sjølv og andre.

Målgruppene for arbeidet er alle - både barn, ungdom, foreldre, voksne og eldre.

Utvalgte fokusområder kan for eksempel være retta mot gravide, barn på helsestasjonen, “aldring og rus”, og “arbeidsliv og rus”.

Av-og-til arbeider for godt alkovett

På nettstaden www.avogtil.no kan du lese meir om kva Av-og-til jobbar for.

Les til dømes:

• Hjelp til å endre vanar
  • Promillekalkulator
  • Drikkestatus - kor farlege er drikkevanane dine?”
  • Artiklar og fakta:
    • Slik snakker du med tenåringen om alkohol
    • Kva er drikkepress, og korleis motstå det?
    • Fylleangst og alkoholens effekt
    • Kvifor blir eg sint når eg drikk?
    • Eldre og alkohol
    • Arbeidsliv og rus

Her finn du LMT Setesdal

Postadresse: LMT Setesdal - Evje og Hornnes kommune, Kasernevegen 19, 4735 Evje.
Besøksadresse: Nils Heglands veg 53, 4735 Evje. Sentrumsbygget, i 2. etasje. Bruk inngongen til høgre for Norli.