Bli med på årets viktigste rusletur - "Sammen for små helter"!

Søndag 20. oktober er det tid for årets TV-aksjon. Pengene som blir samlet inn går i år til barnekreftforeningen og det viktige arbeidet de gjør. Aksjonen har fått navnet «Sammen for små helter».

I Evje og Hornnes kommune er det behov for både bøssebærere og folk som kan stille med bil for å hjelpe til med å kjøre bøssebærerne rundt. Kan du bli med å bidra?

Annenhver dag får et barn i Norge kreft, og hver uke blir 10 barn født med hjertefeil. Når et barn blir sykt, rammes hele familien. Søndag 20. oktober går vi sammen for små helter.

TV-aksjonen 2024

Mellom kl. 12:30 og 13:00

Vi møtes ved Evje og Hornnes sparebank for å fordele ruter og dele ut bøsser og informasjonsmateriell.

Kl. 13:00

Vi starter å gå.

Kl. 17:00

Rutene har litt forskjellig lengde, men innen kl. 17:00 skal alle være ferdige.

Meld deg på i forkant

Meld deg på ved å sende en e-post til ordfører Morten Haraldstad på morten.haraldstad@e-h.kommune.no eller send en SMS til 926 91 189

Vi håper så mange som mulig kan være med på landets største dugnad!

Mer informasjon

På nettsidene til TV-aksjonen kan du lese mer om årets aksjon og om barnekreftforeningen:

TV-aksjonen 2024