Digital veiledning tre dager i uka

Hverdagen og samfunnet blir mer og mer digitalisert. Målet er å gjøre det lettere for alle å kunne ordne ting selv. Trenger du av og til hjelp til å løse digitale oppgaver? Her får du hjelp av en digital veileder: 

Tilbud fra høsten 2024

Det er satt opp digital veiledning følgende dager:

  • Mandager kl. 18:00-19:00 på biblioteket. 
    Bestill tid i forkant - ring servicekontoret på 379 32 300 man-fre kl. 10-14.
  • Tirsdager kl. 10:30-11:30 på frivilligsentralen i sentrumsbygget. 
    Drop-in: bare kom når det passer for deg. Våre frivillige tar imot deg.
  • Torsdager kl. 11:00-12:00 på aktivitetssenteret på Evjeheimen. 
    Drop-in: bare kom når det passer for deg. Våre frivillige tar imot deg.

Vil du bidra?

Sitter du kanskje selv på digital kompetanse som du ønsker å dele med de som har behov for det? Vil du være digital veileder eller bidra på andre måter? Da vil kommunen gjerne høre fra deg. Det tilbys opplæring og digitale kurs til de som vil bli digitale veiledere.

I artikkelen “På let etter gode digitale hjelpere” kan du lese mer dersom du lurer på å bli digital veileder.

Kontaktpersoner

Ansvarlige for prosjektet er leder for service, kommunikasjon og digitalisering, Astrid L. Andersen (til venstre på bildet under), og enhetsleder kultur, Maya Hjertholm (til høyre). De kan nås via kommunens sentralbord på telefonnummer 379 32 300. Sentralbordet er åpent hverdager kl. 10-14.

Bilde av leder for service, kommunikasjon og digitalisering, Astrid L. Andersen, og enhetsleder for kultur, Maya Hjertholm.  - Klikk for stort bilde Evje og Hornnes kommune